Despre mine

joi, 20 septembrie 2012

Paşi de copil

Oare cat de mic este pasul meu, daca se vede in lumea mare!?
                 Oare cât de mic este pasul meu, dacă se vede în lumea mare!?


                                          Pas mai mic ori pas mai mare, 
                                          Iată eu stau în picioare! 
                                          Mai glumesc, mai gânguresc, 
                                                                cu Gabriel eu păşesc. 

                                          Nu contează că-s mai mică, 
                                          Eu ţin pasul întro clipă!
                                          Mami, tati, mă ajută, 
                                          Ca să văd o lume, 
                                                           pentru mine, încă mică. 

                                          Cu paşi mici şi încântare, 
                                          Vă arăt o lume, totuşi mare! 

















Un comentariu:

  1. Bun venit in virtual, Ilinca &co! Abia asteptam sa citim despre tine si ai tai! Totusi, ne-ar placea sa ne vedem si in viata reala mai des! :)

    Andrei &co

    RăspundețiȘtergere